Sivut♥

keskiviikko 19. kesäkuuta 2013

en keksi otsikkoo joten....

olin stellalla yötä la-su ja emmaki oli siellä :) oli tooosi kivaa ja säädettii koko ilta xD mut hyvii uutisii muutenki: eli mulle tilatiin coolcatis kamaa O.O sellai blodi peruukki ja siniset chipit ja sit sukikset,paita ja kengät :) ja myös synttärilahja stellalle ;D mut nyt kt jonka kuvasin emman kaa ja yökylä kuvii en voinnu laittaa ku kone jotai säätää:


 kattokaa sain pinkie pien O.O
kat:mul on kaikki muut my little pony ystävykset paitsi rarity ja twiligth "päläpäläpälä" 

 rici:juu tosi kiva -.-

demi:moi, onks Bella kotona?
 bella:"tulee kotiin" moi mä tulin nyt
 demi&bella:"hali"
kat:mä aijon järjestää tee kutsut ni kai teki tuutte...?
kaikki:juu...
kat nuin! eikö olekkin nätti, pinkamena?
kat:tää mun uus teesetti on nii söpö
kat:löysin tän Ricin kaapist tää on jotai viinaa taian laittaa sitä Bellan teehen >:D
kat:hups

kat: sinne meni koko pillo mut ei se pitää "tirskis tirskis"


 rici:omnomnom
 demi:mmm...tää tee on toosi hyvää
 bella:äts mun tees on joku tuttu maku onks siin jotain erikoist ku se oli jo valmiinaki?
 kat:ei halusin vaa olla kohtelias >:F
 bella:he Rici tuu tänne
 bella: uuu...sä tuoksut hyvälle "kännissä"
demi:äh mul on jo kova kiire moikka "lähtee"
 rici: Bellaa
 Rici: mitä siin teessä oli?
bella:mä oon mies äääääää

 Kat:no vaa tätä
 rici:täähä on viinaa!!!!

 kat:"saa nauru kohtuksen" hahahahahaahihihhihhihhahhaaiaahiaahiahiaahiiahiahiaahhahahaiihahihihihiihhiiihiihhihihh





moikka
























2 kommenttia: