Sivut♥

tiistai 14. toukokuuta 2013

Haaste

Päätin tehdä haasteen Iidan blogista :)


1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vasta 11 haastajan kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 uutta kysymysta haastajille.
4. Heidän pitää valita 11 blogia joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa ketkä olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.


1. Millaisella seudulla asut?Etelä-Suomessa Keravalle
2. Oletko hyvä neulomaan/virkkaamaan/ompelemaan? En nyt ihan huono mut en hyväkää
3. Millä tavalla pullipit tulivat elämääsi? Kaverit kertoivat, netistä...? Emma kertoi niistä ja auks olin et ne ois lapselisii mut sit kiinnostuin iteki
4. Oletko tyytyväinen ulkonäköösi? En mut hiuksiin oon
5. Mikä on paras maa missä olet käynyt? Englanti tai thaimaa
6. Mitä harrastat?nukkeiluu
7. Onko sinulla järkkäriä?on
8. Mikä on sinun mielestäsi paras pullip malli?no tykkään tosi paljon eos pullipista
9. Mitä toivot eniten koko maailmassa?että mul ois ainaki kymmenen miljoonaa
10. Onko sinulle lemmikkiä/lemmikkejä? Joo koira joka on rodultaan kääpiöpinseri ja sen kyli luut on nii isot et se näyttää oudolta xD
11. Pidätkö kirjoittamisesta/oletko hyvä siinä? No ihan semi kivaa mut en oo hyvä

Nyt ne 11 factaa

1. Mul on ihanii kamui
2.oon 12
3. Mul on tumman ruskeet tosi lyhyet hiukset
4.oon tyttö ( no sherlok)
5. Mul on sisko
6 .mun äiti on kampaaja
7. Nään paljon outoi uni
8. Mul on korkeen paikan kammo
9. Oon aik outo
10. Mun serkku on mua 2h nuorempi o.o (kaikkii kinosti)
11.oon tosi huono keksii näit xD

Nyt kysymykset kaikille joilla on alle 200 lukiaa

1. Onko sulla lemmikejä? Mitä?
2. Onko valaat söpöi
3. Teet derp ilme
4.teitkö derp ilmeen?
5. Jos olisit joku eläin mikä olisit?
6. Ootko nähny nälkäpelin?
7. Mitä mieltä oot pullipeist/pullip perheen jäsenist?
8.söpöin nukke malli?
9. Omistatko dalin? Jos et haluaisitko omistaa
10. Bieber vs 1D
11. Minne haluaisit matkustaa?


2

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti