Sivut♥

perjantai 23. marraskuuta 2012

joulu on taas....

tai no korjaus joulu tulee taas!en voi uskoa että on jo marraskuun 23 päivä!!!!!!!siis oikeesti enään kuukaus ja yks päivä niin saaan avata Bellan ♥♥♥joo et jotkut on huomannu et poistin mun ostoslistan.poistin sen koskan en halunnu et tiiätte mitä oon ostaa , mut sen voin paljastaa et - tyypillä on kaksois- (viiva on sensuroitu sana) ja sen nimi on - .mut en pistä sitä nukke proffiin.ja myös joululahja nukke on muuttunut♥nyt kukaan (ei ES Stella)tiiä mikä se on mut voinj antaa vinkin et se on angeline pretty sarjasta.mutta nautikaa nyt noista jouluisista kuvista

mustatte siis ne jutut?
k:Katariina
m:minä

 k:hei!ja tervetuloa jouluiseen postaukseeni♥
 k:nyt siirymme katsomaan koristelun kotimme ÖwÖ
 k:``juoksee``
 k:tässä on koko huone
 k:uusilla lakanoilla päälystetty sänky
 k:miun tontuseni
 k:ja tottakai MINUN kaunis kuvani
 k:joulukuusi ♥
 k:paleroiset

 k:noniin jatketaan eteenpäin!
 k:tässä on kitarani ja mikkini
 k:jos soitaisin jonkun kappaleen...
m:ehkä joskus toisten Kat
 k:oii lämintä kaakaota


lopuks kuva mun valohulustaihunastasöpöstäriiviöstäni♥♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti